Veckans ord – MINNE

Vill inte missa Gemsweeklyphotochallenge, men det blir ett hastverk också den här gången. Har haft fullt upp på jobbet, det blev en del överraskningar som kullkastade mina planer. Helst vill jag ha ordning och reda, välplanerat i god tid – det vinner alla i ett team på. Men ibland händer saker man inte kan förutse.

Och så var jag ju på biopsin också. Fick i går ett svenskt namn för undersökningen, det var ett histologiskt nålprov. Jag hoppas att undersökningarna snart är ett MINNE blott.

Istappar borde snart också vara ett MINNE blott när vi går in i maj månad.

Och mot slutet av påskhelgen var jag i Täby, den resan blev ett fint MINNE.

22 reaktioner på ”Veckans ord – MINNE

  1. Allt blir säkert bra fina du både det ena och det andra.. ha en riktigt fin helg och en fin Valborg och första maj om jag inte hinner in något mer innan.. Kram…

  2. En jättefin ”minnesmix”. Men först och främst hoppas jag att det histologiska nålprovet (vilken beteckning, har jag aldrig hört förut) är snart ett minne blott.

  3. Ibland blir det inte som man tänkt sig, men du lyckas bra med veckans tema, det finns ju inga krav på hur uppdraget ska utföras – bara vi själva sätter dem. Det viktigaste är att det blir ett bra svar på provet. Ha nu en fin helg! Kram

    1. Ja, jag hoppas det inte blir fler provtagningar – men blir det så blir det… inget jag kan styra.
      Tack för din medkänsla, för att du kommenterar och följer min blogg.
      Kram ❤

  4. Å, här dyker Täby Centrum upp igen i fotoutmaningen. 🙂 Fina minnen kan man få lite varstans i från.
    Hoppas på det bästa så att du slipper fler provtagningar.

    1. Ja, det finns många bilder kvar från TC fastän jag inte längre bor där.
      Och tack… ja, hoppas själv att dom inte behöver ”punktera” mig fler gånger… 🙂

Glad för varje liten kommentar – ha en fin dag!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.