29 reaktioner på ”Veckans ord – VIMMEL

  1. Gillar bilden, inte trängseln. Jag uppsöker aldrig frivilligt platser med folksamlingar. Det räcker så väl med att ha kört kollektivtrafik i Stockholm.
    Svante

      1. Inte ens ibland, kan man få mig att trivas i trängsel. Jag kör efter principen 1,2,3, Flera.
        Svante

  2. Vilket härligt vimmel med lite marknadsstånd i bakgrunden. En del är sommarklädda och andra har tagit fram jackan – en skön mix av människor i ditt vimmelbirdag =) Önskar dig en fin helg!

  3. Perfekt bidrag! Vilken tur att evenemanget ägde rum lagom till temat, och att det var så fint väder. Hade det regnat hade det nog inte varit så mycket vimmel;-)

    1. Det brukar komma mycket folk också då det regnar, vilket skett ett par gånger under de senaste 14 åren. Några skurar, inget ihållande.
      Om jag inte hade haft just den här färska bilden så finns det vimmelbilder från LHH i mitt arkiv från flera år tillbaka 🙂

  4. Vimmel i en småstad, eller i en by som den jag bor i. är härligt. För man vet att det betyder mycket för alla näringsidkare, utan vimmel inga pengar in, inget jobb, inga skatter, ingenting. I helgen har vi Adventure Days med ca 400 motorcyklister i byn, wrroooooom, många kronor in för småföretagarna, men du skulle se kön till de två bensinpumparna i byn…Trevlig helg

    1. Hahaa, ja det var väl både lite oväsen och köer där, men roligt då och då med vimmel.
      Massor av människor och trängsel och köer vill man inte alltid ha, men som sagt – ibland går det an!

Glad för varje liten kommentar – ha en fin dag!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.